0 artiklar, 0 kr
 
   
 
      START NYHETER NYHETSBREV OM OSS KUNDTJÄNST VILLKOR
HEMELEKTRONIK
DATA
JAKT
FISKE
VITVAROR
PRISSÄNKT
KUNDTJÄNST
GARANTISERVICE
ÅTERKÖP
LEVERANSFRÅGOR
KUNDTJÄNST
» Garantiservice

» Återköp

» Leveransfrågor


Leveransfrågor

Frågor om leveranstid

Har du frågor om leverans av din order ber vi dig kontrollera nedanstående punkter innan du kontaktar oss:

1. Kontrollera din epost och eventuellt SMS för att se så du inte redan fått leveransbesked. Har du det kan du enkelt följa paketets väg via Postens hemsida www.posten.se .

2. Har du fått ordererkännande men inte något leveransbesked? Kanske var det en bokningsvara du lade order på, då kan leveranstiden bli avsevärt längre än för lagervaror. Kontakta vår kundtjänst via följande kontaktformulär, var npga med att ange ditt ordernummer, Klicka här för kontaktformulär.

3. Har du inte fått orderbekräftelse till din epost? Det finns risk att din order av någon anledning inte gått igenom eller att du angivit fel mailadress. Kontakta oss via vårt kontaktformulär, Klicka här för kontaktformulär där uppgifterna du använde vid beställning framgår, så vi får möjlighet att söka efter din order.

4. Har du inte fått leveransen i tid enligt orderbekräftelsen? Om du inte vill vänta längre har du alltid möjlighet att makulera din order, hör av dig till oss via vårt kontaktformulär, Klicka här för kontaktformulär, så ordnar vi så att din order tas bort. Om du förskottsbetalat din order sänder vi pengarna åter till ditt konto inom 20 dagar från att ordern makulerats. Om din order har skickats från oss kan du fortfarande ångra ditt köp, men då måste varan hämtas ut och returneras till oss. Gå till sektionen Återköp för instruktioner om hur du ska gå tillväga för att begära ett återköp. Länk till Återköp...

5. Det kan förekomma att annan avsändare än Intropris.se anges på Postens avi, särskilt i de fall då leverans skett direkt från leverantörslager utan att passera Intropris.se:s eget logistikcentrum. Exempel på förekommande avsändare är Brightpoint Sweden AB och GNT Sweden AB. Det är dock alltid Intropris.se som säljer varan till dig, och det är till oss du ska vända dig om du har frågor med anledning av varan eller leveransen.

Transportskada skall på ankomstdagen av leveransen anmälas till Posten Företagspaket via telefon 020-23 22 20 och till Intropris.se på telefon 0492-20950.
Palltransporter ska alltid anmälas direkt till Intropris.se på telefon 0492-20950.


Snabba Leveranser
Låga Priser
Nöjda kunder sedan 2005

KAMPANJER
»Rabatt 200kr
»Rabatt 300kr
»50% REA
»Rabatt 700kr
»Rabatt 400kr
»Rabatt 100kr
»Fraktfritt
»Rabatt 50kr
»Rabatt 500kr
»20% REA
WILDMANN Batteripaket



Paket med 6V batteri och laddare.
199:-
 

` © copyright intropris.se 2005-2017 Sitemap





















Läs våra recensioner