0 artiklar, 0 kr
 
   
 
      START NYHETER NYHETSBREV OM OSS KUNDTJÄNST VILLKOR
HEMELEKTRONIK
DATA
JAKT
FISKE
VITVAROR
PRISSÄNKT
KUNDTJÄNST
GARANTISERVICE
ÅTERKÖP
LEVERANSFRÅGOR
KUNDTJÄNST
» Garantiservice

» Återköp

» Leveransfrågor


Återköp

Distans- och Hemförsäljningslagen ger dig som privatperson möjlighet att returnera eller byta köpt vara inom 14 dagar efter ankomstdatum, utan att behöva ange anledning. Ångerrätten gäller inte köp som har samband med av dig bedriven näringsverksamhet. Ångerfristen gäller från den dag produkten, eller en väsentlig del av den, är mottagen. Varan måste dock återsändas i oskadat skick, i obruten originalförpackning, och med betald frakt.

Återköp (ånger) av en vara som inte är i väsentligt oförändrat skick kan ibland vara möjlig. Vi begär då in varan för att göra en värdering, och återkommer med ett förslag till ångerpris. Kunden kan då välja att acceptera eller avstå från återköp. Faktisk fraktkostnad i samband med återköp betalas av kunden.

OBS! Vid köp mot faktura ska fakturan först vara betald innan återköp kan genomföras och vi betalar ut returbeloppet till Dig.

För mobiltelefoner gäller:
- Du får inte ha använt mobilen.
- Skyddsplast måste vara intakt.
- Du får inte ha laddat in kontakter.
- Du får inte ha ringt med telefonen.
- Du får inte ha tagit några bilder med telefonens kamera.
- Telefonkartongen måste vara hel.
- Inga tillbehör får vara använda.
- Alla plastpåsar måste vara kvar samt hela.

För iPods och andra mediaspelare gäller:
- Du får inte ha använt spelaren.
- Förseglingar får inte vara brutna.
- Ingen musik får vara inlagt på spelaren.
- Inga tillbehör får vara använda.
- Alla plastpåsar och emballage måste var kvar och helt.

Övriga produkter:
- Produkten får inte vara använd.
- Inga förseglingar får vara brutna.
- Originalförpackning och emballage får inte vara bruten eller sönder.

Undantag då öppet köp ej gäller:
- All slags specialbeställt material som inte ingår i vårt ordinarie sortiment.
- Mjukvara.
- Om förseglingen till bläckpatronen/tonern har brutits.
- Om förseglingen för programvara/drivrutiner till hårdvara har brutits.
- Produkter vars antistatiska emballage brutits, såsom t.ex. minnen, processorer, moderkort.

Så här går du till väga med ett återköp:

1. Kontakta oss via kontaktformuläret, Klicka här för kontaktformulär.
2. Vi lägger upp ett återköpsärende och skickar dig ett återköpsnummer via mail.
3. Du kan nu skicka in produkten tillsammans med kopia av faktura märkt med återköpnummer.
4. Återköp får inte skickas mot efterkrav. Återköp vara skall ske med betald frakt och ska inkomma till oss inom 10 arbetsdagar från det att du fått din återköpsnummer.
5. När vi mottagit varan och godkänt den betalar vi inom 20 dagar tillbaka vad du har betalat för densamma.
6. Har du inte uppfyllt kraven ovan kan Intropris.se komma att debitera dig en återköpsavgift om 250 kr plus moms för administrativa omkostnader + fraktavgift för att skicka tillbaka varan till dig.

Återköp ska skickas till:
Intropris.se
Fiskaregatan 1
59837 Vimmerby

Godkända returfraktsätt är brev eller företagspaket!

Snabba Leveranser
Låga Priser
Nöjda kunder sedan 2005

KAMPANJER
»Rabatt 200kr
»Rabatt 300kr
»50% REA
»Rabatt 700kr
»Rabatt 400kr
»Rabatt 100kr
»Fraktfritt
»Rabatt 50kr
»Rabatt 500kr
»20% REA
WILDMANN Batteripaket



Paket med 6V batteri och laddare.
199:-
 

` © copyright intropris.se 2005-2017 Sitemap





















Läs våra recensioner